Tuesday, February 16, 2010

Hönshusets snyggingar

Nej, nu har jag fått nog. Finns det bara plats för hundvalpar på bloggen nuförtiden? Vad ska en snygg och bortglömd häst ta sig till för att få vara med på bloggen? Har ni inte sett vilka fantastiska färger jag har? Och kolla in mitt snygga blå öga och det vackra sammetsbruna ögat på andra sidan!!



Nej, se här. Nu har det kommit in en hund till på bloggen! Sluta, jag blir tokig! Fast det är klart, det är ju den där Vasco och han är ju faktiskt ganska trevlig som hund. Lugn och fin. Skäller aldrig på mig heller... Och ganska snygg är han ju också ...





Fast de kom ihåg mig häromdagen, när jag hade haft sönder elstängslet och strövade fritt ute på ängarna...



Okej då, nu har jag fått vara med så det räcker. Sätt in några valpbilder då, om ni inte kan låta bli...















No comments:

Post a Comment